Garantievoorwaarden Tandmeer

Garantie op onze behandelingen

Het kan een keer voorkomen dat uw vulling eruit valt of dat uw kroon niet goed zit. Ook kunnen er andere problemen zijn ontstaan na een behandeling.
Wij zijn altijd bereid om alles netjes op te lossen mits u standaard 2 keer per jaar op controle komt bij de tandarts en mondhygiëne.

Hieronder vind u welke voorwaarden wij stellen als het gaat om garantie op onze behandelingen:

  • Op kroon en brugwerk zit 5 jaar garantie mits u 2 keer per jaar komt voor controle bij de tandarts en 2 keer per jaar voor mondhygiëne. (Is dit niet het geval dan vervalt de garantie.)
  • Op vullingen zit een jaar garantie mits u 2 keer per jaar komt voor controle. (Is dit niet het geval dan vervalt de garantie.)
  • Spalkjes en nachtbeugels (orthodontie) zit een jaar garantie op mits u 2 keer per jaar op controle komt. (Is dit niet het geval dan vervalt de garantie.)




  • Verhindering Afspraak
    Wij hanteren een minimale afzeg periode van 24uur. Wanneer en niet binnen de 24uur afgezegd word rekenen wij €1 per minuut. Als u een afspraak heeft van 30minuten word dit dus €30. Wij zijn 24uur per dag bereikbaar door middel van een antwoordservice, dit geld ook voor de zaterdag en zondag.
    Wij zijn niet verantwoordelijk voor verhogingen die op de nota`s komen bij het niet tijdig doorgeven van een adres wijziging.
    Tandmeer verstuurt als service herinnering sms berichten aan patiënten voor aankomende afspraken in de praktijk.
    Bij het niet ontvangen van een herinnering sms geldt dit niet als reden voor het niet nakomen van een afspraak. De patiënten dienen de afspraken te allen tijden zelf bij te houden!

    Mocht u hierover vragen hebben, neemt u gerust contact met ons op.

    Back to Top